معرفی شرکت

شرکت مبتکر فناوری پایور با نام تجاری اینوتک از سال 93 به عنوان یک SBU در دانشگاه صنعتی شریف و بعد از آن در سال 96 به صورت رسمی ثبت گردید. این شرکت با تکیه بر نیروهای متخصص و استفاده از تجربه مدیران در سه حوزه تلکام، بورس و بانک در قالب اپلیکیشن­های تحت وب و موبایل به مشتریان خود در زمینه­ های اطلاع رسانی و سبک زندگی خدمات ارائه می­دهد و در سه سال گذشته توانسته در جذب و حفظ بالغ بر 500 هزار مشترک در حوزه خدمات الکترونیک موفقیت شایانی کسب کند.

در دو سال گذشته با استناد به توان موجود در زمینه بورس و با تمرکز بر توسعه سبد خدمات، ماموریت جدیدی در حوزه فین­تک تبیین نموده است. در این حوزه بخش­های مختلفی جهت فعالیت شرکتهای ارائه دهنده خدمات مالی وجود دارد اما آنچه که برنامه اجرایی این شرکت به سمت آن معطوف شده، اجرای طرح­هایی است که تجارب بدست آمده در سرویس‌دهی به مشتریان نهایی را داراست.

اینوتک با دارا بودن مجوزهای نشر دیجیتال بر خط، پرداخت یاری و موضوعات مرتبط، به تعریف و پیاده سازی این خدمات پرداخته و رویکرد همکاری مشترک با شرکای تجاری را در دستور کار خود قرار داده است.

بارزترین خصیصه اینوتک در انجام فعالیتها سیستم کاری کاملا خطی و به دور از سلسله مراتب سنتی است، این روش خلاقیت، نوآوری و  بهره وری در کارها را افزایش داده و به agile بودن تیم کمک شایانی کرده است. چابکی باعث شده تا در زمره شرکتهایی باشیم که بر لبه تکنولوژی و نیاز بازار حرکت می کنند.

چشم انداز

  • تربیت 10 مدیر در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات تا سال 1400
  • تشکیل 3 شرکت داخلی در حوزه­ های مرتبط تا سال 1400

ماموریت

ارائه دهنده راهکارها و محصولات مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه تلکام با هدف فراهم نمودن رضایت خاطر برای مشتریان و ایجاد ارزش برای کلیه ذی نفعان

ارزشها

  • رابطه با همکاران و مشتری با احترام شروع می شود و با احترام ادامه می ­باید.
  • نیت واحد و کوشش مستمر جز لاینفک همه فعالیت هاست.
  • رشد افراد بر مبنای شایسته سالاری بوده و بر این اساس نماد توسعه و بقای واحد است.
  • پایبندی به یادگیری و انتقال دانش و تجربه میان کارکنان زیر بنای رشد و پیشرفت در حوزه انسانی و سازمانی است.
  • پایبندی به موازین اخلاقی و حرفه­ ای از اصول انسانی است.
  • تعهد به مشتری زیر بنای موفقیت شرکت است.
  • بهبود کیفیت سطح زندگی همکاران شرکت در سه حوزه ذهنی، مادی و معنوی از دغدغه ها و اصول اساسی شرکت است.
  • روحیه کار تیمی از مبانی پیشرفت است.
  • برد شرکت منوط به رضایت و منفعت رساندن به همه ذی نفعان است.
  • رعایت اصل کیفیت در انجام فعالیتها تضمین آینده کاری شرکت است.